Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové aktivity sportovně-luxusních značek se zaměřením na analýzu kampaně Vist 2012/2013
Pospíšilová, Andrea ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Marketingové aktivity sportovně-luxusních značek se zaměřením na analýzu kampaně Vist 2012/2013" pojednává o problematice marketingové komunikace a pozice na trhu vybraných pěti sportovně-luxusních značek se zaměřením na kampaň Mestri di Sci značky Vist pro sezónu 2012/2013. V první polovině této práce je vymezen pojem sportovně-luxusní značka, na jehož základě je vybrán vzorek pěti lyžařských značek (Bogner, Descente, Sportalm, Vist a Kjus), které nejdříve projdou analýzou positioningu v rámci segmentů luxus, sport, lifestyle, a poté deskripcí a vzájemnou komparací aplikovaných marketingových aktivit. Druhá polovina práce se orientuje na kampaň Maestri di Sci značky Vist. Vizuální rovinu projektu podrobím detailnímu rozboru založenému na sémiotické analýze. Následně jsou představeny také předešlé kampaně značky Vist a vizuální charakter konkurenčních lyžařských značek, přičemž obě tyto sféry budou podrobeny komparaci s kampaní Maestri di Sci.
Marketingové aktivity sportovně-luxusních značek se zaměřením na analýzu kampaně Vist 2012/2013
Pospíšilová, Andrea ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Marketingové aktivity sportovně-luxusních značek se zaměřením na analýzu kampaně Vist 2012/2013" pojednává o problematice marketingové komunikace a pozice na trhu vybraných pěti sportovně-luxusních značek se zaměřením na kampaň Mestri di Sci značky Vist pro sezónu 2012/2013. V první polovině této práce je vymezen pojem sportovně-luxusní značka, na jehož základě je vybrán vzorek pěti lyžařských značek (Bogner, Descente, Sportalm, Vist a Kjus), které nejdříve projdou analýzou positioningu v rámci segmentů luxus, sport, lifestyle, a poté deskripcí a vzájemnou komparací aplikovaných marketingových aktivit. Druhá polovina práce se orientuje na kampaň Maestri di Sci značky Vist. Vizuální rovinu projektu podrobím detailnímu rozboru založenému na sémiotické analýze. Následně jsou představeny také předešlé kampaně značky Vist a vizuální charakter konkurenčních lyžařských značek, přičemž obě tyto sféry budou podrobeny komparaci s kampaní Maestri di Sci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.